اتصالات گالوانیزه، از پرکاربردترین انواع اتصالات فلزی در بسیاری از صنایع هستند. اتصالات گالوانیزه (Galvanized Fitting) عموما به صورت دنده ای تولید می شود؛ و با گالوانیزه گرم   یا گالوانیزه سرد آبکاری می شود. این اتصالات یکی از قدیمی ترین اتصالات می باشد. این اتصالات در برابر فشار و دمای بالا مقاوم بوده و مقاومت مکانیکی مناسبی دارند. با گالوانیزه گرم   یا گالوانیزه سرد آبکاری می شود؛ و در دو گروه اتصالات سفید و اتصالات سیاه بدون آبکاری عرضه می شود. زانو گالوانیزه نوعی از اتصالات گالوانیزه در دو زاویه ی ۹۰ درجه و ۴۵ به منظور استفاده راحت در زوایای مختلف و به دوگونه سرد و گرم تولید می گردد؛ و در صنایع آب، گاز ، بخار ، هوا و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالات گالوانیزه یکی از محصولات زانکو است. زانکو که بزرگ ترین وب سایت لوله، و اتصالات و تاسیاسات کشور است؛ برند فرایند پیشرو عرصه می باشد. فرانید پیشرو عرصه عرضه کننده انواع اتصالات صنعتی است.

فرم ثبت سفارش فوری

شما میتوانید به صورت آنلاین درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا متخصصین ما در اسرع وقت مشکل شمارا حل کنند.

راهنمایی:لطفا اسم،شماره تماس و درخواست خود را به صورت کامل وارد کنید

اتصالات گالوانیزه چیست؟

اتصالات گالوانیزه یکی از رایج ترین انواع لوله و اتصالات در صنعت است؛ که از حدود ۵۰ سال پیش وارد ایران شده است. عمل گالوانیزیسیون باعث شده؛ در هر شرایط آب و هوایی مقاوم بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشد. این آهن، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می ماند. اتصالات گالوانیزه دنده ای وظیفه آبرسانی در موتورخانه ها و بخش های یوتیلیتی پروژه های صنعتی را انجام می دهند؛ که آرایش لبه های ابتدایی و انتهایی اتصالات گالوانیزه به صورت THREADED می باشد. اتصالات زنگ زده شده پس از مدتی دچار خوردگی می شوند؛ و از محل خوردگی سوراخ می شوند که باعث خرابی سیستم لوله کشی می شود. از اتصالات فلزی گالوانیزه همانند سایر انواع اتصالات برای ایجاد تغییر مسیر لوله کشی، تغییر در اندازه قطر لوله، اتصال لوله به دستگاه و همچنین ایجاد انشعاب در لوله استفاده می‌ شود.

عمل گالوانیزاسیون در اتصالات گالوانیزه موجب می ‌شود؛ که این اتصالات مقاومت بالایی در هر شرایط آب و هوایی داشته باشند؛ و از طرف دیگر در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی مقاوم باشند. هر چقدر مواد گالوانیزه که برای فرایند گالوانیزاسیون اتصالات مورد استفاده قرار می ‌گیرد؛ خالص‌ تر باشد، بهتر جذب بدنه اتصالات می ‌شود؛ و از همین رو مقاومت اتصالات را بالا تر می‌ برد. اتصالات گالوانیزه انواع متفاوتی دارند. به طور کلی به 3 دسته رایج تقسیم می ‎شوند؛ که عبارتند از اتصالات جوشی، دنده‌ای و فلنج دار. اتصالات جوشی به نوعی از اتصالات گالوانیزه گفته می‌شود که از طریق جوشکاری به هم متصل شده‌اند.

مطلب پیشنهادی: اتصالات جوشی

انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه

انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه شامل مواردی می شود که هرکدام کاربردهای خاصی دارند. زانو گالوانیزه یکی از آن ها است. زانو گالوانیزه نوعی از اتصالات دنده ای گالوانیزه در دو زاویه ۹۰ درجه و ۴۵ درجه که؛ برای استفاده راحت در زوایای مختلف یا زاویه دادن به خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد. مغزی گالوانیزه نیز یکی دیگر از انواع اتصالات گالوانیزه است. این نوع از اتصالات برای گرفتن و وصل کردن دو اتصال دنده داخل (مادگی ) کاربرد دارد. همچنین مهره ماسوره  نیز یکی دیگر از انواع اتصالات گالوانیزه است. گالوانیزه برای اتصال آسان و قابل بازشدن لوله های گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. سه راهی گالوانیزه هم نوعی دیگری از اتصالات صنعتی می باشد؛ که برای اتصال سه لوله در زاویه ۹۰ درجه در انشعابات، وقتی هر سه طرف لوله به صورت دنده بیرون (نری) باشد. همچنین یکی دیگر از انواع اتصالات صنعتی، سه راهی تبدیلی گالوانیزه است.

 این محصول سه راهی است که دوطرف از انشعابات یک سایز و انشعاب دیگر آن یک سایز دیگر باشد. چپقی گالوانیزه یکی دیگر از انواع است که؛ برای اتصال زاویه های ۴۵ و ۹۰ درجه در انشعابات و خطوط لوله گالوانیزه، وقتی یک طرف لوله به صورت دنده بیرون (نری ) و طرف دیگر انشعاب به صورت دنده داخل (مادگی ) باشد. همچنین یکی دیگر از انواع اتصالات گالوانیزه، بوشن گالوانیزه است. برای اتصال آسان و قابل بازشدن لوله های گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالات استیل نوعی دیگر از اتصالات است. اتصالات استیل نیز در فرایند پیشرو عرضه ارائه می شود. که برای خرید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: اتصالات استیل

اتصالات گالوانیزه

برند های ما

قبلی
بعدی
Shadow
Slider

خرید انواع اتصالات صنعتی از زانکو

اتصالات صنعتی انواع زیادی دارند که همه آن ها در زانکو عرضع می شوند. یکی از انواع اتصالات صنعتی، اتصالات گالوانیزه است. برای خرید این محصول می توانید از طریق زانکو اقدام کنید. در ادامه به معرفی زانکو خواهیم پرداخت تا بیشتر با ما آشنا شوید. زانکو برند عرضه کننده محصولات فرایند پیشرو عرصه است. شرکت فرآیند پیشرو عرصه با سال ها فعالیت در زمینه تولید، ورادات و تامین انواع اجناس لوله، اتصالات و سایر تجهیزات ساختمانی و صنعتی فعالیت تخصصی دارد. محصولات ما در بخش تولید، تامین و توزیع است. ما در زانکو با هدف راه اندازی یک مرجع و مرکز تخصصی در این زمینه اقدام به راه اندازی وب سایت بزرگ و تخصصی زانکو کرده ایم. شما می توانید همه محصولات صنعتی مورد نظر خود را از ما خریداری کنید. شرکت زانکو در قالب یک شرکت حقوقی با نام فرآیند پیشرو عرصه فعالیت خود را ادامه می دهد.

شرکت زانکو یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان قطعات صنعتی است. ما انواع لوله های فولادی، استیل و پلاستیکی را در ایران عرضه می کنیم. زانکو به عنوان یکی از پیشرو های صنعت لوله ‌های فولادی، استنلس استیل و همچنین پلاستیکی، موفق به عرضه لوله‌های با کیفیت بالا و متنوع را ارائه شده‌ است. ما یکی از معتبر ترین ها در این زمینه هستیم. شرکت‌ های مختلفی در سراسر جهان در تولید انواع مختلفی از لوله‌ها مشغول به کار هستند. که زانکو در ایران جزو بهترین ها است. برای خرید محصولات فرایند پیشرو عرصه می توانید وارد سایت رانکو شوید. به این منظور از لینک زیر استفاده کنید.

 

1 فرآیند پیشرو عرصه

مزایای اتصالات گالوانیزه

عمر طولانی اولین مزیت لوله های فولادی گالوانیزه است و اتصالات لوله گالوانیزه به دلیل عمر طولانی خود معروف هستند. از مزایای این اتصالات می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در شرایط مختلف آب و هوا نام برد. این اتصالات همچنین در برابر زنگ‌زدگی و آسیب مواد شیمیایی مقاوم هستند. یکی دیگر از رایج‌ ترین انواع اتصالات در لوله‌ های گالوانیزه اتصالات فلنج دار هستند؛ این اتصالات معمولاً از جنس آلیاژ چدن هستند و به صورت دنده‌ ای یا جوشی به سر لوله مورد نظر وصل می‌ شوند. افزایش مقاومت اتصالات در برابر خوردگی و فشار از مهم ‌ترین مزایای اتصالات گالوانیزه محسوب می‌ شود. هدف اصلی از گالوانیزه، افزایش مقاومت در برابر خوردگی اتصالات لوله است. اتصالات لوله گالوانیزه گرم، عمدتاً برای انتقال گاز، گرمایش و سایر مهندسی خطوط لوله استفاده می ‎شود. این سازه فلزی می ‎تواند آسیب های مکانیکی ناشی از حمل و نقل و استفاده را تحمل کند. هزینه گالوانیزه کم است.

 این نوع اتصالات در دو نوع خارجی و ایرانی در بازار موجود هستند. نکته حائز اهمیتی که در مورد اتصالات گالوانیزه وجود دارد؛ این است که هرگز نباید از این نوع اتصالات برای گاز کشی استفاده نمود. گالوانیزه کردن اتصالات به روش گرم، موجب افزایش عمر و مقاومت اتصالات می ‌شود؛ از همین روز از اتصالاتی که از طریق این روش گالوانیزه می‌ شوند؛ در دکل‌ های برق فشار قوی استفاده می‌ شود. برای خرید اتصالات گالوانیزه ابتدا ویژگی‌ های دقیق محصولات مورد نظر خود را بررسی کنید؛ و سپس برای اطلاع از قیمت‌ این اتصالات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راه های ارتباط با ما

اینستاگرام فرآیند پیشرو عرصه

اینستاگرام

واتس اپ فرآیند پیشرو عرصه

واتس اَپ